Monday, December 24, 2012

Aku dan Result

Assalamualaikum.

What's up bro/sis.?*give hye five skit..hehe.Pergh,lama wa tak update blog ni.Bersawang plus berhabuk dah.Jenuh wa nak bersihkan.dah rupa bibik ja..hehehe..Korang semua dah makan?Ok.Mcm korang tgok tajuk la kan.Alhamdulillah dah seminggu aku ambil result.bukan result kehamilan.Gila ko!Result PMR!
Yes!Lari lompat-lompat jugak aku bila nak ambik result..hehe.*mcm budak tadika tak cukup susu ja..*Peace!Mai aku nak bawa korang pegi Hari aku nak ambik Result.Mesti korang Boring punya!AAK(ada aku kesah)hahahahhaa..

Pagi tu,aku bangun punya awal.Pukul 5 ko!Kunci Jam Merata.Jam Phone aku,kakak aku,jam dinding.jam tangan.*nmpak sgt bohong..hehehe.ishh.diam sudah.nanti kantoi.hehe.Apa lagi kalau dah bangun awal mcm ni!Aku ambil wuduk sembahyang hajat minta dilancarkan!Cewaaahh!*cita sikit-sikit sudah.Satgi kata Riak pulak..Huhahaha..Baju sekolah kemarin tu aku dah iron*Semangat perang la katakan.tak dak kena mengena gila!

Then dalam pukul 9.30,kita breakfast la dulu.Perut dok menari Tango ni..Nasi Lemak depan rumah jadi pilihan.hahaha..Habis makan.aku dengan kakak aku rempit pergi sekolah!Dalam hati menari breakdance dah!Akhirnya Sampai sekolah!Lutut wa dah lari masuk dewan.badan still duduk depan pagar sekolah.hahaha...

Waaaa..Sampai Dewan sekolah yang Gah lagi berprestij.*ko ingat Anugerah skrin ka?hahaha..Tengok dekat mana kerusi kosong.Wa selit-selit macam cacing cari tanah lembap.dan.jumpa pun kerusi kosong.Row ke empat!hehehe..

Arrgghhh!Pengumuman Result sudah bermula!duk dap duk dap.jantung berbunyi.Yes!akhirnya aku dpt juga!Naik pentas ko!macam menang Pelakon Wanita Paling Merapu..hehe...Alhamdullilah!Result wa Okayh..Dapat 7A je pon...hahahahaha...

Lepas dapat result wa tak bagi tahu mak aku pon..Saja nak Kasi suprise!Mak aku punya la dok telefon,mesej la.semua aku reject!*Kejam tak aku?tak kan??kan?? Salam habis cikgu yang ada!Wa balik dgn mak dayana!

Lepas Sampai rumah!wa tru Salam mak wa!hehe..mak wa tanya wa dapat berapa!Wa buat muka sedih. :( 
Then wa cakap ar wa dpt berapa!Then semua tahniah-tahniah.aku pon mcm burung belatuk pun angguk sama-sama!hehehehe.

#Tak baik bangga-bangga ni..SPM yang penting!Caiyokk!

No comments: