Friday, January 4, 2013

Aku,Geng dan Kelas baru



Hello,Korang semua sihat??Pergh..setelah sekian lama menghilangkan diri tanpa jejak dan bau.Entry first for this year.Dah lamajugak la aku tak bukak blog..apatah lagi nak mengupdate.No Way.Malas gila and no story yang menarik untuk digebangkan.hahaha.First day sekolah pun dah penat mengalahkan mamat Indon yang keje buat rumah walaupun aku just duduk and dengar Cikgu bagi ucapan yang berjela jela yang tak tahu tanda Noktah.*Tudia ayat!.hehhee

Hari ni aku dapat kelas!Tingkat 3.*Jenuh la nak naik turun tangga.Kalau ada lif ka apa ka senang la skit.Tak pun terbang macam superman.*tak payah superman la.spenda dok luaq.hahahaha*loklaq.Masuk2 kelas Nahhhh ambik kau.Tak dak tempat duduk sebab semua dah di parking!Tu laa..sapa suruh masuk lambat..
Then aku tengok la geng aku yang lain dah ada tempat duduk.So,terpaksalah ku membawa diri yang terpinggir ini..*ayat.mintak kaki bigfoot gila.

Setengah jam kemudian,aku bagi tahu geng Gb aku suruh cadang pelan kedudukan baru!Kami pun pulun la buat mengalahkan arkitek terhebat pada abad ini.Habis siap lukis pelan.My friend Zaim .dia la yang pi copy then paste pelan tu ke whiteboard..Habis dia mengkopi dan berpasta..aku tengok ada la yang dok bisik sambil tengok aku ang the geng..Aku bengang wa bangang jugak la...Dengan yakin dah beraninya.aku cakap  'Kalau tak puas hati cakap la.sat gi takut tak puas hati pulak susah'Nahhhh..Ambik kau!Dush!Dengan aku a.k.a Anak Mohammad jangan main2..Wa cakap tak bertapis dan berlapik norh..hehe

Lepas rehat baru Guru Tingkatan masuk and pilih la untuk carta organisasi kelas..Setiap jawatan mesti ada nama geng aku..hehe*bukan pulun.tapi nak membantu.*marah Koko beb! Dayana a.k.a Belumut jadi BENDAHARI and Aisyah a.k.a Belecah jadi K.KECERIAAN*ceria la sangat..Act,dia menyampah sebab nama dia kena sebut..hahaha.Ada aku kesah?

Pukul 12.30 baru nak ambik buku teks.Tu pun kena tunggu cikgu mai..tunggu2 jam sudah menunjukkan ke nombor 1.Time ambik buku untuk pastikan bilangan buu cukup ke tak.Argghhh..gajah beranak anak kucing..
ada 24 buah buku and semua tebal2..Patah tulang belulang ni.Balik minum Anlene la jawapnya!Time balik pulak naik Van.dah la van tu macam ikan sardin..Memey yahhh..Memey yahh..

Cerita ni agak tak dk kena mengena dengan tajuk..Muahhahax

#Belajar ini memerlukan kesabaran dan kesungguhan.Baru berjaya.

No comments: